Istnieje wiele mniej lub bardziej prestiżowych konkursów dla firm i przedsiębiorstw oceniających zawodników pod względem różnych kategorii.
Wśród tego typu kompetycji znajdziemy takie, dla których liczy się np. wysokość średniorocznego obrotu oraz znaczący wzrost przedsiębiorstwa w krótkim czasie. Istnieją konkursy stawiające na innowacyjność – zarówno w dziedzinach technicznych, marketingowych jak i obsługi klienta, doceniające również umiejętne korzystanie ze środków unijnych i innych rodzajów dofinansowań, również zaangażowania inwestorów. Część komisji decydujących o przyznaniu nagrody skupia się na wartościach ekologicznych wnoszonych przez produkty i usługi świadczone przez firmę. Bycie laureatem, oprócz otrzymania prestiżowej nagrody w formie statuetki pozwala na często dożywotnie korzystanie z logotypu konkursu (nie zawsze trzeba podawać rok wygranej), nierzadko pozwala na korzystanie z innych benefitów takich jak umieszczenie artykułu o przedsiębiorcy w mediach, dalsze zainteresowanie nim, czasem nawet na pozycji pozwalającej na udzielanie wywiadów.
Jednym z takich konkursów są Orły Piekarnictwa.
Jak Plebiscyt Orły sprzyja na rozpoznawalność i świadomość danej marki piekarniczej?
Firmy zdobywające nagrody cieszą się znacznie większym zaufaniem społecznym. Ich logotyp, marka oraz hasła zyskują potwierdzenie niezależnej kapituły konkursowej, która wraz z pakietem usług wyposaża laureata w możliwość stosowania własnych emblematów. Często posiadanie właśnie takich, dodatkowych „znaczków” przy logotypie marki pozwala na rozwinięcie firmy z niemal garażowej do takiej, która osiąga spore sukcesy finansowe. Jeśli przedsiębiorca nie chce rozwijać biznesu do większych rozmiarów, łatwiej będzie mu podnieść ceny poszczególnych produktów – zyskał bowiem prestiż, a skład, jakość i wiele innych wartości zostały potwierdzone przez inne osoby.
Na stronie Podobne artykuły: